Volgers

zondag 21 september 2014

VANDAAG STELLEN WIJ JULLIE VOOR AAN

ons nieuw DT lid Plony. Wij hebben helaas afscheid moeten nemen van Lilian, omdat er een nieuwe uitdaging op haar pad is gekomen en zij deze twee zaken niet combineren mocht. Lilian namens ons allemaal heel hartelijk dank voor al je mooie kaarten en wij wensen je heel veel succes met alles wat je verder gaat doen en tot ziens in blogland.






Hallo allemaal, ik ben Plony de Jong, voor velen al geen onbekende meer omdat ik al weer een paar jaartjes mee loop in blogland.
Ik ben mijn blog http://plonysbloggie.blogspot.nl/  begonnen in november 2011 en daar kwam in maart 2013 mijn vintagechallengeblog bij http://wlvc.blogspot.nl/ .
Mijn hart ligt niet alleen bij het maken van vintage maar ik kleur ook heel graag afdrukjes in. ik heb inmiddels in diverse designteams gezeten en bij de Bestie-liefhebbers ben ik misschien al gesignaleerd bij het internationale Bestieblog uit Amerika. Nu er een plaatsje voor mij is in het Nederlandse Bestie-team neem ik de mogelijkheid graag aan om mee te gaan draaien in dit team. Ik hoop met mijn bijdrages een beetje inspiratie te kunnen geven voor de leuke challenges van de Dutch Besties en ga zéker mijn best doen om er een leuke tijd van te maken.

Liefs van Plony.

3 opmerkingen:

  1. Van harte gefeliciteerd met deze ontzettend leuke "job" Plony. Leuk om je hier als Design member tegen te komen.

    Groetjes Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou dat gaat zeker goed komen met Plony erbij! Veel plezier met zijn allen...
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen