Volgers

maandag 15 augustus 2016

WINNER HOLIDAYS / GOLDEN OLDIE CHALLENGE

Goedemorgen allemaal,

Hier zijn we weer terug na een paar heerlijk rustige weken met de uitslag van onze vakantie/verjaardag challenge. Iedereen hartelijk dank voor alle lieve en leuke berichtjes. Wat waren er veel mooie "Golden Oldies" te zien. Schitterend. Ook de prijzen zijn deze keer anders dan normaal. Iedereen die een kaart heeft ingezonden ouder dan 1 jaar krijgt een Golden Oldie digi. De drie hoofdprijzen zijn via Random onder jullie verloot. 

Good morning all, 

Here we are back after a few quiet weeks with the results of our holiday/birthday challenge. Thank you for all your sweet and nice messages. We have received  many "Golden Oldies". Gorgeous. Also the prices are different this time than usual. Anyone who has sent in a card  older than 1 year gets a Golden Oldie digi. The three main prizes are raffled by Random. 


EERSTE PRIJS / FIRST PRIZE
printable paperpakket

NR 8 ANDREA
=====

TWEEDE PRIJS / 
SECOND PRIZE
2 3D sheets
=====

NR 5 AARTJE
=====

DERDE PRIJS / THIRD PRIZE
3 Golden olden digi's

NR 22 ELLEN





Dames van harte gefeliciteerd met jullie prijzen. Willen jullie naar het onderstaande e-mailadres een mailtje sturen, zodat ik de prijzen met jullie kan regelen.

Ladies congratulations to your prices and please send an email to the following emailadress, so you can claim your prices.


dutchbestieschallenge@gmail.com


Wij danken jullie allemaal voor het meedoen en hopen jullie ook bij onze nieuwe challenge weer te mogen begroeten.

We thank you all for participating and hope to welcome you again at our new challenge.




met een lieve groet van het hele DT team,
with love from the DT team.


3 opmerkingen:

  1. Wat leuk dat ik 1 van de winnaars ben. Het was heel leuk om weer eens door mijn oude kaarten te kijken. Ik ga gelijk een mailtje sturen.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dames gefeliciteerd met jullie prijs.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superleuk toch...ik ben ik de prijzen gevallen.
    Bedankt hiervoor en ik stuur een mailtje!
    Liefs Ellen

    BeantwoordenVerwijderen